livetsommirakel

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Emelie - 18 juli 2010 12:42

Gårdagen spenderades i Varberg, från morgon till kväll. Var en helt underbar dag, fast du inte var med <3  Var ute vid havet, plockade snäckor/musslor och badade fötterna, orkade inte byta om till badkläder så ! haha lat jag e (A)  fotograferade en fin fågel också och vattnet såklart :) Sedan åkte vi in till stan och åkte runt lite, åkte ner till hamnen och kollade på båtarna och andra fina bilar som stod där. Sedan åt vi, såg stora fina måsar som seglade över huvudet på oss ^^ scary ;) sen så såg vi även flyg och helikoptrar då dem hade uppvisning av detta med. Och en GRYMT massa snygga bilar såg man också! Bjuder på ett par bilder och vill ni se mer eller se dessa i Hd så kika in på min bilddagbok! (länk har ni till höger i menyn)


Bilen vi åkte i :)

  Jag & mamma (:     

Mamma vid havet :)


glöm nu inte kommentera! Och för fler bilder kika in på min bilddagbok som sagt (: Puss och kram på dig <3

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards