livetsommirakel

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Emelie - 10 juli 2010 17:49

Jag sitter nu och funderar på vad ni där ute tror om spöken? finns de eller finns de inte? Själv kan jag ju ärligt erkänna att jag till 110% tror på spöken, jag har sett spöken själv och även om jag vet att dem flesta skrattar åt detta nu så är jag helt seriöst. Jag vet även att det finns fler där ute i världen som upplevt sådan jag upplevt, men vad är majoriteten egentligen? tror de flesta på spöken eller är det tvärtom? Och hur är det med oss som kan se spöken? kan vi det pga av en "gåva" eller pga att vi tror på detta tillräckligt starkt för att va tillräckligt öppen för att se spöken? vad tror ni egentligen, finns spöken eller finns dem inte? Och vad tror majoriteten?


  

Bild lånad från google!

Av Emelie - 10 juli 2010 14:56

Hej på er alla, jag tänkte bara säga att jag nu söker nån modig som vågar erkänna att han/hon är/varit en player och som nu skulle vilja berätta för alla här om varför man e detta. Beror det på osäkerheten i sig själv? eller vad beror detta på? så om du känner dig manad att skriva ett inlägg om detta, sänd iväg det till gastblogga@hotmail.se  så sätter jag in det i ett inlägg!   

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards