livetsommirakel

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Emelie - 13 juli 2010 00:34

Ja, gårdagen var lika underbar som dagen innan det! Spenderade HELA dagen vid vattnet, var superskönt att doppa sig, sola, doppa sig, sola, äta lite, doppa sig och sedan sola igen ;) haha inte alls fel! :D spenderar gärna flera hela dagar vid vattnet :D finfin bränna har man fått med! ^^ Efteråt när vi kom hem så åkte håret av.. så nu är man nyklippt och fin med :D Faktiskt supernöjd med håret! (: Fick först höra att jag var korkad som skulle kapa av mitt långa hår.. gick ju nästan ner till midjan ^^ haha! men Jo håret skulle av och nu efteråt har jag faktiskt fått en hel del berömm för de (: så sedär, jag vet vad jag gör! ;) just listen to me! :o Sedan när vi hämtade posten hade vi fått en present av grannen med O.o en Eddi Medusa skiva för ca 200:- låg i brevlådan O.o priset vet vi då kvittot låg med! x) haha undra vad man ska börja tro? lixom.. varför fick vi den? vi vet ju vilka det var.. men lixom varför? och varför fick vi med kvittot? ^^ aja, lär väll förbli ett mysterium... ^^ tänkte nu bjuda på en bild på mig EFTER att håret va klippt :) för bilder från stranden/badet besök min bilddagbok! Länk till höger (:


  

bilden är INTE den bästa men ni ser någerlunda, och som sagt.. fler bilder på min bilddagbok! bara kika in! :) Puss och kram på dig! <3

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards