livetsommirakel

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Emelie - 6 juli 2010 13:39

Vad är mode egentligen? och vem bestämmer modet? och vad är vitsen med mode? Varför inte bara klä sig som man själv vill? som man själv trivs?


Jag är en tjej som älskar att se program som Top Model, Project Runway och liknande, men bara för att jag ser sånna program, där dem gör/säljer kläder för 1000 tals dollar skulle jag aldrig ta på mig sånna kläder, lixom varför ska jag köpa kläder för 1000 kr när jag kan köpa ännu snyggare kläder för runt 100 lappen?

vad är vitsen på att slösa massa pengar på dyra kläder som inte ens e nått märkvädigt med? bara den där lilla papperslappen med märkets namn på som sticker ut kläderna i stort sett, nej jag köper hellre billiga och fina kläder och hittar på nått annat kul för pengarna jag sparar. Men hurdan e du? vad tycker du är vitsen? vad är egentligen mode för dig?  E det nått man har hittat på för att tjäna pengar? Eller vad är mode? Ett sätt som man ska klä sig på? men om det nu e så, varför ska alla klä sig likadant? är det inte roligare om alla får klä sig i det dem trivs bäst i? varför ska man bestämma hur folk ska klä sig?

  

glöm nu inte lämna din åsikt om det hela ! (:

Av Emelie - 6 juli 2010 13:30

jag har nu kommit på en bra idé för att underlätta att få in nya inlägg av er gästbloggare, skicka erat inlägg till gastblogga@hotmail.se


Inlägget kan handla om ALLT mellan himmel och jord, mode, musik, djur.. ja precis allt (: vill helst att inlägget ska skapa funderingar och diskussioner. Känner du dig manad ? skriv ihop en text, skicka med passande bilder (om du vill!) och maila inlägget till gastblogga@hotmail.se  !:)


Glöm inte att skriva med din bloggs adress eller din adress till bilddagboken om du vill ha det länkat i ditt inlägg (:



Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards