livetsommirakel

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Emelie - 7 maj 2010 13:26

Ja, nu är jag hemma igen. Efter min vecka i Skara, hade faktiskt 3 dar jag skulle vara ledig denna veckan. Valde Onsdag, fredag och lördag :) Tisdagen slapp jag kvällsfodringen så sov hos sötnöten då med :) och även onsdag natt sov jag där, mysigt mysigt :)


Vart ledig HELA fredagen från skolan med, 3:orna tar studenten och min enda lektion vart inställd, UNDERBART! :) Började morgonen med att ta en långpromenad med mormors Robin Kanon. Nu är jag hemma, ska fixa lite, sen ska jag gå bort till stallet och rida.. Sen ikväll bär det in till sötnosen som ska ha inflyttningsfest, imorn ska man upp och rida skolans hästar. Och Söndag är det stalltjänst hela dagen igen.


För er som följer min blogg vet ni redan att min hund har ett stort läskigt sår i huvudet, som hon inte kan låta bli och som återigen har blivit infekterat. Så nu har hon fått en tratt stackars, ser förjävlig ut men det är tyvärr ett måste för hennes egna skull just nu.



Ja just nu har jag inte mycket mer att skriva om, hade massa bra funderingar innan.. men så fort jag slår på datan och ska börja blogga så försvinner allt.. varför är det så? aja ska försöka komma ihåg dem nästa gång :)


Blev en liten bild på mig :) hoppas den duger åt er ;)

  

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards