livetsommirakel

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Emelie - 2 maj 2010 09:51

vaknade imorse, ganska pigg men endå slö.. av att min hund låg och gläffsa och dampa -.-' aja gick upp såg vilket UNDERBART väder vi har. Messade lite med sötnosen och bestämde mig för att ta en morgon promenad :) Katterna gick ut på morgonen när jag gick iväg, hunden gick lös och njöt av solen. Gick lite inne i skogen och hon tyckte det var super kul att springa runt och hoppa över stenar, klättra i dem små backarna och blev sen sur för att jag gick ut från skogen och bort mot asko rundan. Men hon kom efter luktandes hela tiden, undra vad det var för dofter hon kände? nått var det som hon störde sig på i alla fall. Försökte träna henne lite men hon var för okoncentrerad, gick bara och luktade och störde sig på denna doft som bara hon kunde känna. Sen gick hon och klia och rev sig i huvudet också, aja baja Ninja ! Så nu blir det att köpa en tratt åt hunden.. stackarn behöva gå runt med en tratt.. hon lär skämmas ihjäl!


Juste, när jag kom hem så satt min honkatt, väldigt sur då hon kommit på att hon fick gå ut före jag hällt upp frukosten. Hon va inte lite sur katta, aja, inte så synd om henne, hon kan väll jaga möss som alla andra katter gör? ^^


Annars var promenaden ljuvlig, vi sprang, vi lekte och vi njöt av solen! Ett par fina bilder blev det allt också, tänkte bjuda på ett par stycken som jag blev mest nöjd med.


Sura katten som väntade på mig

  

  Vackraste vovven ! <3       


Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards