livetsommirakel

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emelie - 8 augusti 2010 20:10

Det finns ett par ord, jag vill säga till dig. Men jag vet inte när, var och hur. Tänk om du inte reagerar som jag hoppas? Men egentligen? varför är jag så rädd.. det e ju egentligen bara något positivt.. Varför är det så lixom? varför drar man sig för att säga ett par ord, som egentligen är väldigt enkla att säga? varför har det plötsligt blivit så svårt? och varför har jag plötsligt blivit så rädd?


  


Lilla jag pryder inlägget (:

Av Emelie - 8 augusti 2010 12:47

Jag har ca. 10.000 bilder på datan, som jag just nu går igenom. Slänger gamla bilder jag inte vill ha kvar, har mycket kopior också har jag märkt, mest för att jag övat mig fram när jag har redigerat bilder och sådär skulle jag tro. I alla fall, hade tänkt att bränna ut alla bilder nu idag, kan ju vara kul att ha trots allt. Men när jag startade upp datan så var ALLT borta.. blev livrädd.. stod en ruta om att datan inte hittade hårddisken.. i alla fall så startade jag om datan och då blev allt som vanligt igen :') vilket gjorde mig otroligt lättad att se! Så nu ska jag sätta fart med att gå igenom alla mina saker så jag inte förlorar det för gott, vart med om det förut och det är inte kul. Ha det bäst alla sålänge så hörs vi sen (:   

Denna söta fjäril får pryda inlägget (:


Du glömmer väll inte kommentera? (:

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards