livetsommirakel

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emelie - 6 augusti 2010 20:07

jag har nu äntligen tagit mig tid till att göra en ny topp till min blogg, en bloggdesign som det kallas med. Så vad tycker ni? Lust att kommentera den? skulle vara snällt av er i alla fall (:



Av Emelie - 6 augusti 2010 19:09

Som ni har märkt så var det evigheter sedan jag var inne på min blogg och framförallt sedan jag skrev något här. Detta beror på att jag haft fullt upp, vart hos killen, hos kompisar och vart lite överallt med andra ord. Däremot har jag varit mer aktiv på bilddagboken så för er som vill se bilder och läsa om vad jag gjort sista tiden, lite mer ingående så besök min bilddagbok. Länk hittar ni till höger, under menyn "länkar" :)


Sista tiden har jag fotograferat en hel del så jag tänkte bjuda er på ett par bilder från detta, jag har även träffat Tezzan så våra hundar fick leka med varandra och nån bild på detta kommer också. Sen har jag börjat träna min grannes hund så en bild från han kan jag allt bjuda på med, eller vad tycker nì? Ja sen har jag inte gjort så värst mycket mer, vart hos killen som sagt och det har då inte varit helt fel (: Jo jag har bråkat med mamma såpass med så jag GICK in till vara för att komma hemmifrån, 2 timmar senare (gick ca 2 mil) var jag framme hos killen och var på betydligt bättre humör.


Nej nu bjuder jag på bilderna, och du? Snälla glöm inte lämna en liten kommentar

 (:


Boomer, grannens hund jag tränar lite grann (:

 

Bild från fotografering (:  

 

Bild från fotografering

    

Bild från promenaden med Tezzan, Ninja & Tozzy (: (bild tagen av Tezzan, redigerad av mig)   


Kom nu ihåg att det är STRÄNG Copyright på bilderna och får alltså INTE kopieras! För fler bilder så besök min bilddagbok, länk till höger (: Glöm nu inte kommentera med! ;) 

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards