livetsommirakel

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Emelie - 13 juni 2010 18:08

okej, jag får riktig damp snart asså, så fort jag lixom mår bra.. även om det bara skulle vara för en minut. Ja då är det ju självklart att nånting händer och sabbar allt ! Är det inte familjeproblem, djurproblem, kärleksproblem.. ja då hittar nån mysko person (som styr alla problem) på nått nytt ! För ett tag sen gick ju mitt linne AV! -.- O.o och nu, senast igår så RASADE sängen ihop för mig ! O.o den va helt TOM och jag skulle lägga mig.. flyttade sängen 5 cm vek upp täcket, släckte lampan och då, precis då.. ja då rasar sänjävlen ihop! O.o varför kan inte nånting, nångång i mitt liv få vara perfekt?! o.O Varför ska alltid nånting hända och sabba allt? o.O Det enda som är perfekt i mitt liv just nu, är att jag har mina totalt underbara vänner! Johan, Erica, Alex m.fl ! Tack för att ni finns och förgyller mitt liv ! <3 Jag älskar er så otroligt mycket ! Tack! (: ni är bara bäst lixom <3 nu ska jag gå och fixa nått att äta medans ni kommenterar ! ;)

Bjuder på en bild från dagens fotografering med vackra Ninja <3


  


Glöm nu inte kommentera, och vill ni se fler bilder så kolla min bilddagbok (: Länk till höger! (: Ha det bäst, puss på er alla <3

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards