livetsommirakel

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emelie - 7 juni 2010 15:12

Hela helgen har jag vart på axvalla travbana, på en på landet mässa (: vart ganska roligt faktiskt. Väldigt kul! (: På lördagen var jag där från 09:00 - 19:00 på kvällen (i ungerfärlig tid), delade ut glass och bulle ^^ Min älskade hund var också med såklart ! hon var superpopulär, vart vi än gick så skulle alla krama henne, och gosa med henne och hon skulle pussa alla i ansiktet.. vilket dem tillät tyvärr ! -.- försöker lära bort det och alla andra uppmuntrar det, not good -.- men men, massa som tog kort på sina barn och filmade sina barn tillsammans med henne, Ninja blev även lite av en "hjälp hund" till osäkra och yngre hundar i agilityn vilket funkade kanon! (: Ninja fick massa nya hundkompisar som hon lekte massa med ^^ jag fick också nya vänner (: från Sötåsen ! ;) haha ^^


Jobbade även under söndagen, dock var jag inte där lika länge. Var där privat innan med Mamma, småsyskon och Ingvar. Och självklart segade dem allt dem kunde på vägen dit så kom dit ett par minuter innan jag skulle börja ! -.- väldigt surt.. serverade lite glass och sen var det massa andra där så fick faktiskt lov att gå runt med familjen och synas istället ^^ kollade på travet (V65 lopp) och på ardennergaloppen (: var riktigt kul, dock missade jag det mesta jag verkligen ville se.. men men så går det när man e där med familjen ! -.- ^^

Vi kollade också på en grupp (blouberryhillbills) eller nått liknande hette dem ^^ riktigt duktiga va dom :) Dansade med underbara Ninja till deras musik ^^


Lite snabbt bara vad jag kollade på över helgen (:

Fyrspannskörning, Tobbe Trollkarl, trav, ardennergalopp, agility, kovisning, rasparad (25 olika hästraser) och massa massa mer !


Nej nu bjuder jag på lite bilder, vill ni se mer så kolla in min bildagbok ! Länk hittar nu under länkar (:


Tobbe Trollkarl (:

  

fyrspann 

  

rasparaden (: en Shire häst ^^  

  


Glöm nu inte att kommentera (: och som sagt för MER bilder besök min bilddagboken, du hittar länk under menyn länkar till höger av sidan ! (: På min bilddagbok hittar du FLER bilder med Tobbe Trollkarl, Bilder från travet (V65 lopp) , fler bilder från rasparaden och fler bilder från fyrspannet. Även MASSA andra bilder ! :D Så besök min bildagbok genast och kommenetera MASSA ! :D

Ha det bäst (: Puss på dig <3


Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards