livetsommirakel

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Emelie - 28 september 2010 22:53

Jag har nu äntligen fått igång internet hemma så :D nu kommer jag vara online lite oftare och alltså mera aktiv. Men tycker faktiskt ni ska bli bättre på att fråga, kommentera och komma med förslag om vad ni väll läsa om! (:
Glöm inte att besöka min bilddagbok heller, har Hd - bilder där nu (:


Dagen har vart sådär, vart sjuk och vaknade med 39 graders feber.

Så blev att vara hemma, gick dock iväg till stalltjänsten på eftermiddagen, har ju Milou där nu denna veckan med så, han fick dock vila idag (: Imorgon e jag leeeedig, har bara ett studiebesök på hästsjukhuset här i skara och sen stalltjänsten då. Så blir att lunchfodra min och Josses häst och sen iväg till hästsjukhuset och sen stalltjänst och sen jobba killen, och sen kvällsfodra och sen hem x) haha rörigt va? ;)


Aja killen står för Bilden (:


  

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards