livetsommirakel

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Emelie - 23 september 2010 10:41

Ja som många av er säkert redan vet har ju min mage vart störd till och från i flera år. Det e nu konstaterat att jag har IBS, går inte in mer utförligt på detta men ah. Och när ett problem e löst, ja då kommer det flera. Haft detta problemet nu i ca 7 månader och går helst inte in på det, några av er vet det endå men vill INTE att ALLA ska få veta så acceptera detta tack.

I alla fall har jag lovat Johan att kolla upp detta så ja.. ska iväg och fixa detta nu sen när han slutat så han kommer med också.

Sen borde jag rida hästen, får se om jag orkar. Måste hem till skara i alla fall, får se därifrån sen om jag hinner tillbaka och sen tillbaka hem igen -.- om inte annat kan jag nog rida henne i morgon, lördag och kanske söndag innan jag slänger in Milou i transporten och kör han till skolan (: Ja det e sant, han ska bo med mig i Skara i en vecka när jag har stalltjänsten (: Aja, puss på er alla sålänge. Och du, jag lovar, snart är jag tillbaka på HELTID :D

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards