livetsommirakel

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Test

Av Emelie - 12 augusti 2010 17:03

okeej, för er andra som hänger på, ah framför allt bdb och liknande så vet ni att det finns många olika sorters "test" där man svarar på frågor och liknande. Själv roar jag mig och fördriver dötid med sådant när jag inte har bättre för mig.. Hittade ett, som typ.. ger lite bättre "inblick" i vem jag e kanske? så tänkte göra det här nu i detta inlägget.. och är det något mer ni undrar över så kan ni ju utnyttja NYA funktionen där ni LÄTT kan ställa era frågor till mig! (: Så ös på med era frågor bara (:


SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen?- tungan (:
2. vara seriös eller oseriös? - beror på sammanhanget ju
3. Dricka grön eller röd mjölk? - röd!

4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner?- vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja (A)
2. har du skolkat? - nja.. ^^
3. varmt eller kallt? - varmt!

4. soligt eller regn? - sol!!

5. fanta eller cola? - Fanta (exotisk)

6. är du nyttig av dig? - ganska

OM MIG
1. vad heter du? - Emelie
2. syskon? - 4
3. Vart bor du? - sverige
4. Hur många barn vill du ha? - 1
5. Vill du gifta dig? - Nej

6. Favorit tid på dagen? - hmm..
7. Humör just nu? - stolt och glad :D

8. Sugen på just nu? - chocklad x)


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - jao, tror det va inom 24 timmar?
2. Sjungit? - nej ^^

3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - haha ja!
5. Saknat någon? - åja
6. Dansat galet? -  nej
7. klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - nja, nästan i alla fall

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej
2. Har du en hund? - Jaaa ! :D
3. sover du helst ensam eller med någon? - haha.. ska vi verkligen ta upp det?;)
4. Tror du på spöken? - ja
5. Är du mörkrädd? - ibland så
6. Vad vill du ha just nu? - CHOOOOOCKLAD


KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jaa <3

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nhe

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ja :$
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej
7. Har du varit på en blind-date? - nepp
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja, varje gång jag sagt det
9. Saknar du någon av dina ex? - inte direkt

10. Somnat gråtande pga kärleken? - joo
11. Brukar du tänka på dina ex? - ibland
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - jao

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - jag har flera faktiskt. :P
14. Är du ofta med dina vänner? - nja, beror på vad du menar med ofta?

15. Vad brukar ni hitta på? - allt möjligt (:

16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja
17. Vem vet mest om dig? - haha ! Syrran faktiskt.. konstigt nog

OM DIG

1. Hur gammal är du? - 17 snart
2. Hur lång är du? - 164 cm tror jag
3. Vart bor du? - Vara
4. Är du nöjd med ditt rum? - nja, kan ju alltid bli bättre men e väll inte så illa?
5. Villken är din riktiga hårfärg? - brun

6. Vad väger du? - hmm.. osäker men mallan 55-60 kg (:
7. Har du någon sjukdom? -  mentalt sjuk? :') haha nja skoja bara.. men jo det finns det allt

8. Är dina föräldrar skilda? - ja
9. Gillar du skolan? - faktiskt
10. Hur svarar du i telefonen? olika, men oftast "ah de e Emelie"

VAD

1. Åt du senast? - macka

2. Drack du senast? - fanta

3. Har du på fötterna? - strumpor (:

4. Lyssnar du på just nu?- min snarkande hund (:
5. Gillar du mest hos dig själv? -  hmm.. va väll håret innan jag klippte mig.. får la säga magen då x)


så, nått mer du undrar? :D just to ask :D puss på dig ! (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 juli 2011 00:44

Såg att ni var en hel del som kommenterat och börjat följa denna bloggen, tänkte bara säga att jag inte varit inne på evigheter! Och det beror på att bloggen har flyttat till min egna hemsida - www.LivetSomMirakel.se där jag har kvar träningarna för ...

Av Emelie - 10 oktober 2010 15:29

Ja ni läste rätt, bloggen kommer nu flytta ihop med min andra blogg, www.hemlosadjur.bloggplatsen.se och nya adressen är numera www.LivetSomMirakel.se ! (: Den är fortfarande inte helt iordningsfixad men jag kommer nu finnas där istället. Jag hoppas ...

Av Emelie - 7 oktober 2010 13:01

Kattunge på 2 veckor hittades idag i en ladgård. Behöver GENAST ett hem där någon kan flaskmata den. Om det finns en katta med ungar skulle detta vara ett STORT + för den lilla ungen. Om ingen hör av sig snarast så är hoppet tyvärr borta för den lill...

Av Emelie - 6 oktober 2010 15:53


Ja som dem flesta av er vet, så finns det en ganska, eller ja väldigt stor press på människor, främst ungdommar i dagens läge att man måste vara smal. Kolla till exempel på "Americas Next Top Model", dem mulliga "modellerna" ser ut.. precis som mig? ...

Av Emelie - 5 oktober 2010 14:48

Vad är egentligen plastikoperationer bra för? Tycker killar verkligen att du är snyggare för att du har botox, silikon och ja gud vet allt i din kropp. Och kanske viktigast av allt, mår du BÄTTRE av att slänga ut hundratusentals kronor på att förstor...

Presentation


LivetSomMirakel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

språkmöjligheter

Klottra nått roligt (:


Ovido - Quiz & Flashcards